Beautiful day

Imorse vaknade jag med min fina väninna miss C vid min sida och nakenfisen på golvet, ja hunden alltså ;D
Jag är sugen på en turne ut i denna värmen! Det låter väl chill som tusan?!

Åh, vi såg en Bogiefilm förut: All through the night, såå jävla bra :D Och miss C valde Anchors Aweigh, hur jävla söt var inte den?! Frank och Gene i samma film och Frank spelar superblyg, verkligen så sött! Sailortema och romantik på detta, ja den älskades verkligen! Har alltid skoj när jag får finbesök :D

Ja, och råttan älskar missy, mys <3

Kommentarer
Postat av: Miss C

Missy älskar er också! ^^

Och här har 'Michael' gått hela morgonen och förmiddagen och den blir bättre för varje gång. :D

Tack än en gång! <3

2011-06-17 @ 11:51:59

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0