What a semi sugary day

Idag, trots trötthet och dylikt, så har det varit en halvmysig dag på något vis =)
Jag hann färdigt med 2 arbeten i skolan, jag har kört en inpackning i håret, blekt tänderna och donat. Sedan så somnade jag ju givetvis bort x-antal timmar...

Men när jag vaknar upp av honey som ringer <3 Åh! Kan ni fatta att jag längtar till våren då min bil kommer ut ifrån vinterförvaringen och jag får köra, tvätta och pyssla om min fina bil. Sedan att ströga med våran vagnpark och bara dunka fet musik. Elmia, Vallåkra och andra tillställningar. Iår är det mitt år :P

Kvällsmat på G här, funderar på gymmet imon...
PeaceOut

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0