Silver hair ^^

Phew, haft en superslö och gå dag, heelt ensam. Tro mig, det var riktigt välbehövligt. Men nu framåt kvällen så saknar jag sällskap ;) H har börjat jobba igen och mamma och pappa är kvar i Norge. Jag har lust att åka upp dit igen och bila med dem hem till Sverige, ska kika om det finns några billiga tågbiljetter kvar :D
Taddaaa, det fanns det allt... Nu får jag nog ta och kika på detta litet närmre =)

Annars har jag precis suttit med silvershampo i huvudet och tagit en lång härlig dusch. Nu väntar det strax avfärd till min fina missy som jag inte sett på en evighet. Så jag ska köpa med mig kvällsmat till henne som jag ska bjuda på för att hon varit en duktig tjej på jobbet <3

Idag har jag även hunnit med att boka tid för att underredsbehandla bilen, 5500 går det på, vilket var billigare än jag hade fått höra... Men hey, det är väl aldrig fel ;)

Sedan ansökte jag om studiemedel för HT och VT, så nu är det med gjort!
Nu ska jag bara ringa läkaren imon och beställa H's födelsedagspresenter ^^

Duktiga jag :P
Neej nu ska jag ila, så att jag är i tid till missy!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter ändå som en helt okej dag tycker jag!



SV: Jodå, det är bara bra med mig! Har haft en bra sommar hittills!

2011-08-10 @ 19:46:38
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0