I'm singing in the rain <3

Åh, jag håller på att plocka hemma och lyssnar på underbara oldies, så kommer söta singing in the rain på <3 Så jävla söt låt och tanken på snygga Gene ^^ Myys!




ÅH! Jag hittade klippet med Clark Gable som sjunger och dansar till Puttin' on the Ritz! Kärlek på det!





Ah! Hej förresten :)

Jag gör en nattupdate, har knappt suttit vid datan idag så det har inte blivit någon update förrän nu och nu ska jag snart slänga mig i säng ;) Men det har ändå inte varit så mycket att skriva om och då finns det ju ingen idé att göra det heller. Imon är det måndag och då vill jag att det ska komma paket i min brevlåda, ok? :D

Annars ska jag ut med papi som ville köpa något till Henrik såhär i efterskott. Så jag hittade något som kunde passa, så vi får se hur det ser ut imon!

Sov gott raringar, det ska jag! :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh! Singing in the rain!! En klassiker!!

2011-08-24 @ 14:30:34
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0