Freeday!

Idag är det min "fria" dag och jag har grillat i det fina vädret, MUMS! Samt att humöret börjar rätta sig till det bättre. För att komma tillbaka till ämnet så var då maten: grillad ytterfilébit marinerad i ingefäratjosan och en i rödvinstjosan med hemodlad ungsbakad mandelpotatis och baguette till detta =) Idag tog jag även cola till maten och ska strax avsluta dagen med litet av Sias premiumglass: Bjerte Kladdkaka <3<3<3 Nu innan glassen har jag ändock lyckats hålla kaloribudget, känns ganska bra ändå att man inte sticker så mycket utanför ramarna ^^

Jag är fortfarande jäsen efter det grillade, tror jag får dra på en film och slappa litet kanske :P
Lutar åt en Bogie... Eller vad fasen! Jag är nog litet sugen på en Dean... Ja, det får det bli!

Ha nu en superfin kväll alla darlings i cyberspace!




Bussåkram ;D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Naww söt bild:)

2011-08-21 @ 12:47:27
URL: http://fienst.se/LILLAN
Postat av: Cecilia

Åh! Ytterbitsfilé låter inte helt fel!!!

2011-08-21 @ 22:11:50
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0