Epic fail!

Jag var dålig imorse och tänkte att jag tar och proppar i mig värktabletter, somnar om och går på de "viktigaste" lektionerna efter lunch...

NEHEEE, INTE!

För jag somnar så jäkla hårt, märker inte att klockan ringer och försover mig, på FÖRMIDDAGEN -.-
Går det ens? Eftersom läraren är typ litet rättvist sträng vågade jag inte komma försent, så där sitter jag hemma och gråter litet halvt (;P) för att jag missat de roligaste lektionerna denna veckan...

Happ!

Fick iaf mitt pass från Norge idag, det var fasen inte illa pinkat! Jag var där exakt förra onsdagen och de sade att det skulle ta 10 dagar plus postgången från Norge. Men det tog bara 7 dagar allt som allt, gillas! Sedan det faktum att jag inte fick ha mina brillor på mig och att man måste se ut som en surmulen gammal trasa, det är en annan sak. Är verkligen avundsjuk på de som blir sådär galmourösa på sina passbilder. Men iaf, så skall jag nu ha ett såntdäringa biometriskt pass, men jag trodde att fingeravtrycken skulle vara med i passet...

Nä, jag får väl ta och käka litet, höres!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0