Counter...

Nu har jag börjat med matdagbok/kaloriräknande igen!
Det är ett bra redskap för att hålla koll, rätta till och tänka om.
Och till att börja med så kör jag på med en "fri" dag i veckan så att jag inte tröttnar/lägger av direkt. Den kan kanske bli en fri dag varannan vecka fram igenom, vem vet ^^
Jag kommer äta litet av allt, för jag tror inte på alla dieter hit och dit. Kroppen mår bra av variation och att få i sig både fibrer, fett, salt, sött, grönt, whatever, det tror iaf jag på =)

Dagens lunch blev riktigt god! Kom på ett eget recept i vanlig ordning och mixade på = smaskens ^^
Var också och handlade litet grönt på Netto förut, ska börja försöka ha mer färska veggies hemma!
Ska även försöka dricka mer vatten, är dålig på det ''/ Men det kanske kan bli lättare med min nya snygga vattenflaska? ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag är också sjukt dålig på att dricka vatten, måste få en ändring på det!

2011-08-15 @ 13:24:29
URL: http://mylifejapan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0