Under a spell

Var ute och cyklade drygt en timme i det kvava kvällsvädret. Det var fanemej motvind hur jag än cyklade *morr* Så när jag kom hem var jag så trött och törstig så det kändes som om man skulle svimma! Men nu efter en timme känns det ok och jag har nu tagit en liten rostad macka till det sista gurkvattnet ^^ Men nu blev jag sugen på en skiva till ;D Ah, slänger in en till i brödrosten!

Jag sitter litet på nålar, för det känns som om det ska börja åska när som helst. Och jag är verkligen livrädd för åska =S Så jag försöker koppla av med litet chill musik och surfa runt litet. Lönen kommer ju in vid midnatt <3 




Ne om man skulle duscha inna klockan blir mer... 
Ja, god natt då ^^



Kommentarer
Postat av: ROXY

haha, är de sant? trodde inte kor var sådana skitiga djur, de ser så rena och fina ut, så fel man kan ha :>



nej, tål du ej djur? usch så jobbigt. är de pälsen du ej klarar då eller? :<



jag vet ej vart jag är sugen på att flytta, men ngn större stad där man kan vara en i mängden, men ändå kunna bo i en liten del av den stora staden, inte mitt i city vill säga, jag saknar ju gbg, men vill ändå testa på ngt nytt :>

trivs du bra där du bor? :>

kramar

2009-05-27 @ 08:46:36
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0