Sweat baby, sweat!

Phew!
Har nu kommit in från kvällspromenaden, var ute och powerwalkade 1 timme idag. Blev ju bara 30 min igår iom att jag inte alls kände mig ngt vidare. Men jag gick ut iaf, strongt! Jag brukar vääldigt lätt maska annars...
Hade med mig Miia som okså tog en tur ut, hon är fortfarande med mig i örat ^^
Sitter och smuttar på en VW citrus/Fläder, mmmm!

H kommer hem imon kväll, han fick inte göra 11 dagarspasset nu, det var inte så himla mycket jobb denna perioden. Tråkigt för honom, han som sparar till sin nya bil som han vill ha snart. Eller jag önskar också att han får en ny bil = en skojig bil = Jag lånar den skojiga bilen =P

Wellwell...

Jo! Vi var ju på utbildning med jobbet idag! Handlade om våld och hot och bemötande och det var en kanonrolig föreläsare! Litet dammig i början, men det hämtade upp sig! Iaf så skulle vi ha praktiska övningar och lära oss hur man kan avvärja olika grepp åså. Så jag och en kollega från jobbet höll på och busade när jag plötsligt råkar slå till en kärring bakom mig. Det var ju knappast med vilje, då vi höll på med dessa fäktande övningar. Hon blev skitsne och jag och kollegan min skrattade så vi höll på att vika oss dubbla =P Haha, var roligt! Sedan efter utbildningen gick alla från jobbet och köpte sig varsinn sallad som vi tog med oss. Vi lunchade och sedan satte jag mig och solade med nyaste skvallertidningen utanför jobbet ;) 1 timme blev det innan mötet startade,müsigt i solen ^^


På mötet var det dags att göra prov för delegationen, hade ett fel så det var Mvg ;D

Ganska skön dag idag, till skillnad från gårdagen!
Men nu ska jag natta mig, hoppas ni haft en underbar dag!
*Natta


Kommentarer
Postat av: Leia

Duktig du är som går så länge! Det blir man ju helt slut av. Hehe. Fast det kanske är det som är meningen? =)



Har du jack & daxter eller vad heter spelet. Du vet den dära alven?!



Skönt att du får vara ledig. =)

Kramar

2009-05-14 @ 09:32:17
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: jag tycker också det, den ser så cool ut :)

2009-05-14 @ 12:29:19
URL: http://bitteremzan.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0