No resting for you buddy!

Idag tänkte jag att jag skulle få sova länge, få vakna upp självmant runt en sisådär 10-11 och bara finnas till. Mysa sådär ni vet =)
Men vad som egentligen hände var att jag vaknade (07.oo)  av att telefonen ringde och skräckslaget satte jag mig upp och trodde jag hade försovit mig till jobbet (detta trots att jag var ledig) Och nog alltid var det jobbet som ringde, men det var för att fråga om jag kunde komma på studs då det var ont om folk. Så visst, det kunde jag gå med på ^^ Så jag petade i mig litet frukost och tog bilen bort. Och nu; I'm hooome ^^

Så det blev inte den morgon och förmiddag jag först hade tänkt mig, men det blev ju bra i slutändan!
Som sagt mitt motto: Money makes the world go round ;D

Nu ska jag laga någon nyttig och snabb middag och sedan ska jag ringa runt till alla som messat mig idag =)
Så vi hörs senare darlin's!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0