Loveliest <3


Nu ska jag se den mest underbara animé som finns <3

Kommentarer
Postat av: Leia

Ett skräpjobb enligt mig. Hehe. Gatukök. Fast man får ju inte säga nej till de på af. Dock sa de idag att de fortsätter att söka lager åt mig.



Ja, det är frågan. Fast tjejer kan ju vara likadana mot andra just tjejer. Så egentligen är det nog lite samma på det planet. Det gäller bara olika grejer. =)



Hehe, du kommer nog få en helt grym kropp när du tränar så mycket grejer. ;P



Kramar

2009-05-20 @ 17:35:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: ROXY

oh vad jag känner igen den där, känns som barndom, men är inte säker :>



ja, ds lite har jag fuderar på ett bra tag nu, gillar ju zelda phantom hourglass, lånade en väns dslite för några år sen, kankse blir ett näste vecka då jag får lön :>



hur stor är din lya då? :> min är också pytte, 19 kvm, men min mans är mindre, 17 kvm, men de är mysigt när vi har fester, folk från kramas överallt ;)

kramar

2009-05-21 @ 07:33:36
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0