Three days left!

Nu är det snart sova!
Imonbitti ere jobb, och efter det 2 arbetsdagar till..
Efter det = SEMESTER 2oo9 Yayy!

Jag satt och drömde mig bort på en sida på nätet, i shoppinkassen låg det varor för ca $500. Dream, dream!
Får väl ta och klicka hem litet grejs efter semestern. Fattas 4 enheter till samlingen + en extra samlarutgåva jag bara måste få tag på. (Famicom, Amerikansk snes, GBL och GBM + dslite i samlarutförande) Då har jag typ alla konsoler som nintendo släppt, då får vi gå på de riktigt dyra grejerna. NES spel och kompletta Game & Watch ;D

Annars lugnt, börjar se dubbelt nu så jag beger mig till sängs.
Sov sött alla goa läsare därute <3

Kommentarer
Postat av: ROXY

ooh, förstår att du längtar efter semester! :D jag har ju min i slutet av augusti, men lika bra de, för mannen jobbar ju 2 månader i streck nu, så han är klar när min semester börjar, då skall vi ut på äventyr :D

vad skall du göra på din semester? :>



och absolut man ej skall hänga vid datorn när man är ledig, särskilt nu när vädret börjar bli bra :D jag orkar knappt med bloggen, men försöker ändå uppdtarera och svara påkommentarer, men man ligger ju efter :p



måste vara mysigt med hus i norge! är ni där ofta? :>

kramar

2009-06-23 @ 07:08:24
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Leia

Vad kommer du/ni göra på semestern då? =)

Kram

2009-06-23 @ 18:52:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0