Not my kind of weather...

Idag är det tråkväder, jag fryser = Blöh!
Jag gick upp tidigt för att mina föräldrar sade att vi skulle åka ut till köpcentrat. Nu är det typ 2h till jag börjar, så det blir väl inte av idag då ^^ Så typiskt, haha! Jag kunde sovit fram till nu och drömt den där härliga underbara drömmen jag drömde <3 Hur kan drömmar kännas så jäkla verkliga? Och vart skapar man de unika miljöer och människor man drömmer om? Hjärnan är en fantastisk grej!

Nu har jag litet mat på ¨värmning i ugnen, är hungrig som ett as!
Och idag fick jag hem mina Hultquist örhängen och de var så underbara. Nu fattas bara ett fåtal av sommaratteraljerna: Playboy solbrillorna, ny fresh bikini, nya skorna och Dolce & Gabbana klockan <3

Mmm, nuere mat!

Kommentarer
Postat av: Leia

Det är ju bara så himla skönt att sola, fast jag hoppas du solar efter kl 15?! =)



Okej.. Jag har med tänkt på tatuering. Fast har aldrig gjort någon. Är nog ganska glad för det idag. =)

Och piercing har jag i naveln sedan jag var 17 typ Hehe. Finfint.



Synd det blev sämre väder, fast det vänder nog snart hoppas jag. =/

Kramar

2009-06-02 @ 16:51:52
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Aha, coolt! Borde ta och köpa en sån mobil då nån gång när jag har råd ^^

2009-06-03 @ 14:23:19
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0