Lucky day?

Idag vaknade jag och gick upp vid 05.30, på en ledig dag ;D
Jag har redan hunnit med surf, ringa mami+papi som är påväg uppåt, vinna ett spel jag längtat efter länge, cykla till solariet, hittat en polett extra, legat i solariet och njutit och nuere frukost =) Sedan ska jag ta en lång dusch och återfukta med aloevera lotion, fresh <3
Ja, och på detta skiner solen. Så jag ska ut och cykla en sväng till sedan, måste handla litet pålägg ^^

Igår var förövrigt en übermüsig dag <3
Min H skämde bort mig på alla tänkbara vis. Och eftersom min gamla mobil gett upp, så fick jag en förskotts födelsedagspresent. Något jag drömt om ett bra tag nu, en steel grey Nokia E71 med blåtandsheadset =D
Han är så underbar bejb <3

Och telen är underbar, men såklart är det litet nytt med Nokia. Har ändå haft SE i 6 år nu. Så man hänger inte alls med i menyer etc. Men det lär man sig ju allt eftersom. Och hur gott är det inte med ett Qwerty bord?
Mmmm...

Näeh, hörs senare ^^



Typ såe ser bejben ut ^^
(Pic borrowed from google)

Kommentarer
Postat av: Leia

Så tidigt du gick upp! Fast ibland är det ju bara skönt att gå upp tidigt när man är ledig och speciellt när det är sol! Får ju ut så mycket mer av dagen då. =)



Ja, melon är super. Gillar nog vatten & honungs bäst tror jag. Själv då? =)

Ha en fin dag i solen, kramar!

2009-06-22 @ 11:27:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0