Jippie! Vacation

Nu har jag jobbat sista dagen på ett tag = semester. Jag har spenderat typ hela dagen ute i solen ^^
Därav den dåliga updaten.
Nu börjar jag få litet färg åsså =) Ovanligt för mig, men jag har lagt ner litet mer tid på det iår ;D
Solariet igen imon!

Har jag sagt att jag formligen älskar min nya tele? Den klarar av typ allt, är råsnygg att se på, har superb batterikapacitet med tanke på all avancerad teknik <3 Mkt nöjd är ordet. Så när denna ger med sig (hoppas verkligen det dröjer) så ska  jag  ha den lika snygga uppföljaren =)

Måste ta med litet tv-spel och datan när vi ska till Norge... Bilen kommer vara smäckfull, och det kommer mestandels vara mina saker också =P

Huuah, en massa som måste göras innan vi åker. Får starta med det imon!
Nu ska jag ringa mina päron i Norge, så vi höres imon!

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Ah så pass. Coolt! Jag har en väninna här som är svensk medborgare men har alltid bott i Norge..

Men du vill inte tillbaka hit nå då?



låter som ett spännande jobb! :)

Just nu jobbar jag på barnehage. Mysigt men jag vill hitta på nåt annat nu känner jag :)



2009-06-26 @ 00:43:14
URL: http://miss0.blogg.se/
Postat av: ROXY

skönt med semster hörrö! :D

så hur länge blir du i norge? :>



jadu, jag vill åka till ngt varmt, sen får vi se vad de blir, ville ju jättegärna till indien, men de var visst regnperiod då jag hade semster, typiskt :p



det blir jobb för mig hela helgen, men du får ha det så kul vad du nu än skall unna dig ;)

pusskram!

2009-06-26 @ 07:05:18
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Leia

Aha, vad ska ni göra i Norge? =)

Gotland är ju så fint på sommaren. Kommer ihåg att de har gamla gator med gamla hus och klätterrosor nästan överallt där. Finfint.



Här finns inget inplanerat i sommar. Mer än att förhoppningsvis åka några gånger till landet som vi har. Kan ju direkt inte hitta på så mycket när man är inskriven i af om man nu vill ha sina slant.



Måste bara säga att det är riktigt hemskt & trist att MJ gått bort. =(

2009-06-26 @ 08:42:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0