Good evening Europe!

Howdyrowdy!
Sicken go eftermiddag!
Satt ute på min filt och spelade på min rosa DS och drack Vitamin Wells. När det blev för varmt gick jag in satte in thairäkorna i ugnen och duschade/bytte om och satte mig ute och åt middag när den var klar ^^ Verkligen såå mysigt!
Sedan vid 8-draget mötte jag upp med mami och satt och åt fruktsallad i syrenbersån.
Så nu är jag inne igen, fryser litet *brrr*
Ska göra halva styrketräningsprogrammet, duscha och sedan sova gott!
Jo, btw så fick jag mina underbara leggings och footies från Friis & Company idag <3
Aah, materialism ftw ;D

Sötnötar, vi hörs imon!
Pûss

Kommentarer
Postat av: ROXY

det blev trökväder här med, usch blö. men jag skall passa på med att fika då istället ;) och köpa lite nya träningskläder, man får ju ont i bröna av allt spring och skutt. :p



oh, tack så jättemycket för tipset, skall jag sätta mig och läsa lite senare idag. :> och hoppas de går bra för dig på jobbet, imorgon när du är ledig börjar jag ingen, vart därifrån en vecka, så skönt :D

kramar

2009-06-02 @ 11:27:04
URL: http://legoliv.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0