Free like the wind

Idag vaknade jag av att mami ringde, hon hade tråkigt och undrade om vi kunde åka ut och kika på ngt/shoppa. Det var man ju inte sen på att nappa på ;D
Så nu har vi varit ute och kikat och ätit kinamat som hon så snällt bjöd mig på. Söta mamma ^^
Jag shoppade inget alls, har blivit så snål i det sista. Men jag luktade iaf på litet parfymer. Är såå sugen på Midnight fantasy och escadas nya sommardoft. Ville ha luktat på Hilary Duffs rosa kreation, men den fanns inte inne. Kom på att jag är rätt så tråkig när det gäller parfymer. Håller mig till en sorts lukter och har bara ett fåtal som jag gillar. Aiia ^^

Nu har jag suttit i 2 timmar och drömt, uppdaterat och lärt mig massa mer om digitala systemkameror =)
Jag har kommit fram till (efter många sidor och rescensioner) att jag vill ha en Canon EOS 450 D med IS kitobjektiv. Sedan när man är mer erfaren skulle inte ett 100 mm macro sitta fel. Men det är ju hela 6000 kronor extra ._.
Mwah!

Nu är jag sulten igen, var ju ändå 4h sedan vi åt ^^
Sallad idag igen, me lajk =3

Nu->Maat

Sedan->Music och pyssel

<3


Kommentarer
Postat av: ROXY

gud så gött med sallad, de skall jag snart göra ihop, de är bra lunch på jobbet :>



ojoj, så din bror är 1 år yngre än min pappa, lite ballt. :> men du är 85:a eller hur?



jag har vart ledig nu ons och tors, har umgåtts, vart på krogen, så nu är de bara jobb igen. men det är okej, pengar behövs ju :> skall du göra ngt kul i helgen? :D

har du planerat ngt med arvika då? :D hehe

kramar

2009-06-11 @ 18:14:06
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Oh jag vill också ha en systemkamera!! Du kommer no bli riktigt nöjd :)



Hehe, ja okej.. Norge är kanske inte alltid efter och gällande Våra bästa år så vet jag inte. Försöker hålla mig ifrån "evighetssåpan" ;) Men i musikväg är de efter iaf :P



Hoppas allt är bra med dig!

2009-06-12 @ 00:00:39
URL: http://miss0.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0