Vacation update...

Hello-hey!
Åh, vad uppfriskande det känns med internet. På denna korta tid känns det som om man missat hur mkt som helst. Massa roliga updates, auktioner, nyheter och saker och ting. Men det finns resterande dagar till för antar jag ;D

Hur är det med alla? Tell meee ^^
Själv är det toppen, men som jag anade är 3 veckors semester på tok för litet! Tiden har verkligen bara sprungit iväg och nu är det bara en vecka och en dag kvar innan jobbstart... Känns litet smått ångestladdat kan jag säga >_<

Men hur har det varit då?
Totalitärt underbart! Detta till trots att inte så många släktingar jag hoppats på var i Norge vid denna tidpunkten i år. Men det var bara såå skönt att komma upp till denna unika miljön. Vackert turkost hav, fräsch luft, havsdoften, atmosfären, naturen och det trevliga folket... Det var så svårt när vi tog färjan hem ='(
Så efter dryga 120 mil är vi nu framme i Nynäshamn. Resan dit gick mkt bra och vi hade tur med vädret. Nu väntar vi på Skärgårdshotellet, imon bär det av till Gotland =D
Och på en runda i affären hittade jag skitsnygga hårsnoddar från Elite Models, sådana utan metallspännen som sliter på håret! Ska köpa fler! Annars inte mkt shopping, mest god mat ;-) Men det hör sommaren till =P

Nu ska jag snart duscha, smörja in mig, plocka ögonbrynen och göra mig iordning för gotland =)
BussÅkram!


Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; tack sötnos! :D Mja, sådär rolig födelsedag, jag jobbade :p

2009-07-12 @ 09:04:22
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0