Wiee!

Ja, nu har jag varit och köpt nya handdukar, gööörsnygga  =)
Låter kanske tråkigt, men ack så mycket finare det kommer att bli hemma!
Enhetlighet, med bara gråa handdukar i mitt gråa badrum =P
Ska slänga alla gamla fula, multifärgade jag köpte billigt när jag flyttade hemifrån =)
Nu fattas bara litet mer enhetlighet i mina badlakan, men de är ganska så mycket dyrare så det väntar jag med. Jag menar 250 kronor per badlakan x typ 8-10 stycken, det blir alldeles åt skogen för mycket =S Funderar på antingen Marinblåa eller röda badlakan, så att det skiljer sig från handdukarna. Aiia!
Var och hämtade ut mina 2 amerikanska snes spel idag med, den ena var i sämre skick än jag trodde (kartongen). Så jag får sätta mig och rengöra den och få bort gamla prislapperester etc.
Ska även storstäda idag, så det finns allt att göra ;-)

BussÅkram

&
Waratte!





Mmmm, se bara på dem <3

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0