Två trötta dagar!

Jag har varit så oändligt trött de sista två dagarna och idag hade jag en fruktansvärd huvudvärk på förmiddagen. Men det gick kanon att jobba ändå, det är ju så när man har bra kollegor ^^,
Känner mig fortfarande litet sleten, men det får jag korrigera imon!
Jag har suttit och kikat på golvklinkers idag, jag villvill lägga klinkers nu! Har tillräckligt mycket på min inre fond så jag behöver inte betala mer än typ en 100 lapp för hela rasket =D Mörkgrått ska det vara. Det blir ett skitsnyggt klickgolv <3 Får se på det hela dock, måste dock få hjälp av någon som är litet mer skilled än vad jag är =P Sedan har jag kikat på spel, massa spel! Tänk om man kunde ha ett par 100 papp att bara köpa upp en massa exklusiva godingar. Jag menar ett spel för 3-5000 = ett enda spelköp på en månad =( Men jag har kommit långt på detta spelsamlaråret, är snaart uppe i 300 tv-spel =D
Congrats to me ;-D

Nyheter! Idag klev Obama på sin tron, han har ett enormt ansvar på sig. Så man får önska han alll lycka med att vända ett sjunkande skepp!

Mjoo, om man snart skulle lägga sig kanske?
Nehee! Victoria Silvstedts perfect life går tydligen snart = sova efter det...

Kommentarer
Postat av: yasminee

oh va skoj lite extra hem arbete hehe men de lär ju bli fint. jag ska sova nu så trött krams

2009-01-20 @ 23:32:16
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Sofia

jotack den var bra :)

vad ska du göra i helgen då?

2009-01-23 @ 23:01:23
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0