Söndag it is

Tjosan!

Idag har det varit en lugn dag, men det behövs eftersom det varit en helg där det varit fullt upp, big time ^^,
Jag har städat, lagat mat, kikat på internet, bjudit hem 1 grej hittills,  fått hem 3 wünderbara spel, ska snart åka och köpa ngt najs till national treasure (H har inte sett ettan ;D) Sedan är det natta, ska upp och jobba imon =) Ser faktiskt fram emot det =P

Ska även dra helgen:

Fredagen
Vi tog en sovmorgon och sedan bar det av till Kungälv för att plocka upp Magnus, sedan gick vi en sväng på Ikea (Jag vill ha en ektorp soffa snart!) och åt en god måltid. Jag tog en asgod kycklingfile med matvete och en god sås till av typ ärtor/ättika och vad vore det utan en liten efterätt i form av en god pepparkakscheescake. Mätt! H skulle och byta nerfbarsen till raptorn, men de stängde inte 18.oo som det stof på hemsidan. Så vi fick surt vända tillbaka emot stan och bion vi hade bokat. Nämligen en film jag velat sett sedan jag såg reklamen första gången; Benjamin Button. Wooah, vilken film <3 Den var den bästa jag sett på väldans länge. Grät tusan floder ;-) Den var jättelång, men det kändes inte som man suttit så länge för att den var bra hela tiden! Denna måste köpas när den kommer ut på dvd/blueray! T.om H (som mest tycker om komedier/action) tyckte den var en av de bästa filmerna på länge...
5 av 5, spring och se den ;D
När vi kom hem vid typ halv 10 på kvällen kom H's lillebror på besök. Han stannade tills han blev så trött att han fick sova över på soffan. Jag somnade sist, nyduschad klockan 02.oo >_<

bild från filmen Benjamin Button

Lördagen
Upp klockan 05.3o för att laga frukost och förbereda en liten lunchlåda till resan. H lagade en smaskig räkomelett medan jag hackade/skalade mango, gyllene kiwi, ananas och passionsfrukt och gjorde en najsig fruktsallad. Klockan 07.oo bar det av från H's polare ner emot Karlskrona. Hans polare skulle kolla på en Chevrolet Corvette -73. En trött men skön bilresa neråt. Drog en god frukost på donken (älskar toasten!) Måste jag säga att vi alla blev kära när vi kom fram och tittade på bilen, ännu mer när de startade upp den härliga 350'n som spann som en katt! Efter typ 40 minuters velande, köpte H's polare bilen =D Hell yeah! Hemåt bar det, en lång resa i mörkret. Hem och lade oss tidigt!

en sådan läckerbit <3 (ser preeecis likadan ut förutom andra däck och fälgar) köpte H's polare














Pics borrowed from:
http://www.channel4.com/film/media/images/Channel4/film/C/curious_case_of_benjamin_button_xl_02--film-B.jpg http://www.allmusclecars.com/corvette/red73pr.jpg

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0