Tänkvärt

Jag gick mina sista minutrar på jobbet idag och jobbade med 2 av mina pärlor!
Jag ser plötsligt att min pappa står med Saaben och väntar på mig. Så jag säger glatt till K:
" Oj, blir jag hämtad av pappa idag? Ska man få köra litet saab kanske"
Hon ser på mig och säger:
" Vad roligt! Ta tillvara på de stunder, såsom att bli hämtad osv. För man  vet aldrig hur snabbt saker kan ändras"
Det är sant, så sant! Och jag har faktiskt inte tänkt så förräns nu. Men det är väl litet pga att man har gamla föräldrar. Ja, verkligen gamla alltså. Min äldsta storebror är snart 45 typ...
Så nu ska jag ta tillvara på dessa stunder och prata gamla sjörövarhistorier med min pappa ;-)

Med detta inägg vill jag även säga; Godnatt och sov sött!

Kommentarer
Postat av: bambi

han kunde inte kommentera inlägget "Vänner kommer och går...", så han skriver här istället.



ett par sanningar:

- bambi skickade sista sms:et till mary (han försökte hjälpa när hon behövde hjälp)

- mary hörde inte ens av sej när bambi fyllde år



och så vill hon säga att "han valde bort vänskapen vi hade"?



burr, han orkar inte.

2009-02-05 @ 17:48:24
Postat av: Cecilia

Om du vill önska en sång så skriv det till min bloggmail :) Annars tappar jag bort alla önskningar!

Jag använder snes emulator på datan och har över 1000 spel haha! (spelar typ 5 av dom)!

Hoppas du får en fin kväll!

Kram

2009-02-05 @ 18:01:19
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

min pappa fyller 60 i år, haha.



sv: njee och desläpper ine heller :( men annars mår jag väl okej, lite små skrovlig sådär men de funkar :) själv?

2009-02-05 @ 18:30:52
URL: http://blondina.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0