Omtumlande...

Det händer mycket i Mariahs liv just nu.

J a o

Mina päron ska sälja sin lägenhet nu efter 20 år. Mitt barndomshem, där jag har mina första riktiga egna stora minnen... Mitt lilla blåa rum där jag hade fullt av planscher, och böcker och låg och pratade i telefonen i timmar... Känns onekligen konstigt. Men det är ju välbehövligt, de bor ju mestandels i Norge. Så varför sitta med en stor 4:a på 2 pers? Deras nya lägenhet är mysig, en fin 2a med massa fönster och stoora garderober. Men dock mindre kök och inget gästtoa.
Jag tror det blir mysigt när det är färdigt. Sedan får jag en soffa av mami <3 Kommer bli ljust och fint i mitt vardagsrum då. Tråkigt bara att göra sig av med den gamla soffan. Förvisso nedsutten på ett ställe, men så otroligt mysig annars...
Konstigt känns det ändå...

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0