Mmm

Nu har jag avnjutit mig min mousse, som var vidunderlig.

R E A L L Y ^ ^

Man får vara litet (o)nyttig nån dag...
Vart en enkel broccoliblomkålvitlök&örterveggiebaconienpanna till middag, de ni ;D Med vatten, trots att jag var sugen på ett glas kall mjölk. Mjölk! Det får mig osökt att tänka på en klasskamrat i högstadiet.
Han sade att mjölk var VAR (ja, såntdär grönt/slemmigt/infekterat man kan få i sår) från kossan och att man blir i långa loppet sjuk av mjölk. Thii...
Humm, justja! Ringde H förut, var tjo och tjim tills vi kom att prata på Norge etcetc. Jag säger som den sanna norrman(kvinna) att Norge er det beste landet i verlden!! Och då blir han tvärsur och muttrar något om att det minsann inte går att köpa någon riktig bil där eftersom det är baserat på motoreffekt blablaa... Då råkade jag säga att bilar inte är allt. Ojojojooj! Det skulle jag inte sagt ;D Ja, men dina tv-spel är bara skit och nonsens kontrar den lilla hallonpajen med. Så tööt han är =P Ibland undrar man om han verkligen är 3 år äldre än mig eller kanske 3 år yngre? ;D

Snö ute!?
Jag vill inte traska på min kvällspromenad i snöblask =S
Bortbortbort och in med våår!
Nej, nu ska jag diska det sista vetni!
**Köss

Kommentarer
Postat av: bambi

ser faktiskt fram emot våren (för första gången sen jag var ett litet barn (enligt åldersbestämningen)), men, inte riktigt än. inte hunnit åka pulka jue. :(

2009-02-05 @ 17:12:11

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0