Maybe I'm a zombie?

Ja, jag känner mig som en zombie. Skulle ha gjort massa idag, men när jag kom hem från jobbet vid 17.oo tiden så var jag helt slut! Så jag har inte gjort någonting vettigt hemma =S Nu ska jag iaf gå och lägga mig, för imorgon är det tidigt upp och iväg till jobbet... Men sedan efter imon är jag ledig i 2 dagar, gott!
Galet fint väder idag iaf! Snön smälte undan en del och solen sken så gott där ett tag, meeeow!
Längtar till våren en massa, och den goda luften som blir när naturen vaknar till igen. Nackdelen är ju allt pollen, som man inte tål. Men man kan ju inte få allt ;D

*Nattis sötnosar

Kommentarer
Postat av: hilea

Ja det ska jag. En dag när jag känner att ekonomin och tiden godkänner det.

2009-02-22 @ 22:57:07
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Leia

Precis, fast jag betalar gärna lite extra för att få bättre mat. Det handlar om sin hälsa, och den ska man vara rädd om! =)

Sov så gott! =)

2009-02-22 @ 23:14:30
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0