I waited so long...

Jag beställde för superduperlängesedan the most beautiful bikini från H&M. Fick brev på brev, på brev om att den underdelen till bikinin var försenad -.- Jao, men idag när jag hämtade ut grejorna tänkte jag att gosh, äntligen! Slet upp paketet och hällde ut grejerna... För att se att underdelen inte fanns med =S Läste på pappret som låg i påsen... Bikiniunderdelen var annulerad av leverantören! Så jag fick en helt underbar bikiniöverdel, men jag har inget snyggt att ha till den... Och färgen är sådan att det är inte allt som passar/det fanns ingen annan bikini i någon liknande färg -.-
Men jag tänker inte skicka tillbaka den, den var så grymt snygg på!

Så, nu har jag spytt litet galla på det ;D

(Bild lånad från H&M's hemsida!)

Pûss!


Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Okej, var glassen god? :D

2009-02-17 @ 22:14:48
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

körsbär? :D nyttigt! hehe. Jag har haft ögonfransböjare från Gekås jag med, och dom har funkat bra! :-) höhö, du kanske gör lite fel trots allt. de gjorde jag alltid i början innan jag kom åt ordentligt. hehe

2009-02-17 @ 22:53:23
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Hilea

men usch va irri... hade blivit vansinnig!!!... men med ett par svarta går väl allt??? Fast nu kan man väl lika gärnba kombinera ett par lila till typ=)

2009-02-18 @ 09:29:14
URL: http://hileasoltun.blogg.

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0