Super happiness!

Det har hänt så mycket positivt nu i det senaste. Så jag hoppas att det fortsätter i samma stil ett bra tag till!
Jag har nu fått veta att jag har jobb året ut, förstå hur skönt det är!
Åhåå, sedan har jag vunnit ett av de spel jag har längtat så efter: Secret of Mana <3

Mjodå, müsigt!

Igår hade vi en toppenfin dag som ägnades åt Ikea, Liseberg och kräftskiva. Som vanligt när jag och H är på¨Liseberg så är vi mest i spelhallen ;D Jag älskar ju flipperspel! Men mitt favorit flipper var borta denna gången, det med elvis ^^ Sedan testade vi att dricka en Ben & Jerry shake på glassbaren... Mmmm, most likeable!
Så denna helg (1 dag ledigt) har varit toppen!
Och nästa helg ska bli fin den med, för då är jag ledig fredag, lördag och söndag =)

Nuere snart jobb!
BussÅkram

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0