Im a monster

Jag har förträngt det, jag har glömt bort det hemska.
Idag blev jag påmind om allvaret, och hur allvarligt det egentligen var.
Våran Daisy, våran vackra bil som bara gått och gått med minmialt underhåll, är nu historia, passé...
Idag ringde verkastaden och sade att det var ingen idé att reparera bilen, det var bara och skrota den.
En bil vi lätt kunde kört 2 år till med, för den får vi nu en spottstyver som inte ens går att köpa en skrotig mazda för. Det känns så ont i mig, för om jag inte kört den där gången, så hade detta aldrig hänt!
Om bara...

Jag är tom, orkar inte blogga på ett tag nu...


Kommentarer
Postat av: ROXY

aaw, tack vännen, skall hälsa mannen att du tycker det om oss, då blir han nog glad :D



vad har du för eksem? :/ är dom jobbiga?

och ja, usch, då kommer mörkret innan man slutar jobba, och man är så trött och bara vill dö typ :< vi drar utomlands eller hur? :D



ooh, mys med norge :> hur går de ihop med att han jobbar i norge då? jag vill okcås åka dit, men blir nog när semstern sätter fart :)

kramar

2009-08-07 @ 20:55:21
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra söndag? (:

2009-08-09 @ 21:52:19
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Erika - Kampen Mot Fetman

Hej..

Mår ej så gott så därför jag ej bloggar nå vidare :( Försöker uppdatera så gott jag kan.



Fy, vad jobbar du med då? Inge kul när man vantrivs sådär. Lider med dig verkligen!



Kramar , sköt om dig!

2009-08-10 @ 09:32:19
URL: http://mrserika.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0