How you make me feel

Huuah vad dessa dagarna har gått fort!
Jag har haft min jobbahelg denna helgen, vilket till viss del kan förklara min svaga uppdatering. Men saker som att vi vare och sålt Lilla Blå och köpt våran nya best, kan också vara ett par förklaringar på vägen.
Nu är jag trött i ögat och hungrig, mozzarellapizzan i ugnen kan bota hungern. Men tröttheten är inget att göra åt för stunden, jobba imon med innan jag får vila ut i någon dag... Ska bli oäändligt skönt kan jag lova er!

Nu ska jag sitta och glo på min pizza, så kanske den fortare blir färdig?
;-)

BussÅkram

Kommentarer
Postat av: B L O N D i N A

mmmm, mozzarellapizza <3



sv: jaa precis, jag hatar det! jag vet att jag ser ut som värsta super bitchen ,men bara för att folk tycker att jag ser ut som det betyder ju inte det att jag är sån. så himla tråkigt! :(

2009-08-17 @ 01:15:01
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, det är märkligt. De trodde kanske att de kunde vara samma person innan. Det tror man ju själv att man ska vara ifall man får mycket pengar. Kanske så inte är fallet. Fast falska är de flesta sådana. :S



Nej, har aldrig sovit i en husvagn, bara varit inne i en och kollat. =)



Så gott med mozzarellapizza.. Blir lite sugen på det myself. Hehehe.

Hoppas du får en fin kväll.

Kramar

2009-08-18 @ 18:33:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Erika - Tvåbarns Mamma -

HEJ IGEN

nu är jag velig med dig. har bytat blogg igen, för sista gången. :) Detta är min personliga och där finner du mig från och med nu :)



hur äre med dej???

KRAMAR

2009-08-18 @ 21:50:12
URL: http://famenroth.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0