Constipated

Alló!
SKITväder ute, som vanligt i lilla landet lagom -.-
Men jag ska ändå ut och ta en sväng, ska ha med mig min man i öronen bestämt ^^
Tänker även på Miia min goding som är på operation idag, jag funderar och hoppas att allt gick fint!

Annars har mestandels av dagen spenderats på jobb, fick även veta att jag skulle få jobba över på onsdag 1 timma, men det är inte mig emot så =) Jag tänker bara på 3 dagars ledig helg jag!

Annars? Min köpelista denna månaden fick kortas av pga sällsynta dyra spel som jag letat efter ett bra tag dök upp. Men nästa månad kan jag köpa Pink Floyd tishan och Disney Couture smycket. Och parfymen var slutsåld och de visste inte när den kom in på lager, så jag får väl vänta och se ^^
Nästa månad måste jag även fixa till frisyren, för snart är det dags att fira jämt! Fyller 25 i höst, litet skräckblandat sådär ;D Jag har ansökt om semester på min födelsedag, får se om det går igenom ^^

Neh, nu går jag ut på en kvällspromenad. När jag kommer in ska jag svara på alla kommentarer jag inte tagit mig tid till. My bad <3

BussÅkram

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0