Breadslices

Jag gick en sväng i regnet, det var faktiskt mysigt! Luften var så lätt att andas!
Pratade med <3 mitt en sväng och nattade han ^^

Efter detta tog jag en sväng upp till söta mamma som jag inte pratat med på ett par dagar. När jag kom upp bjöds jag på nybakade brödkakor, min mamis specialitet! Sedan fick jag även med ett par kakor att käka till frukost imon! Vad snällt av henne <3

Uhuu, nu ska jag lägga mig för natten, måste upp och rimga till farbror doktor imon -.-

Sow såe söwt!


Kommentarer
Postat av: Leia

Precis, skönt att fler inte gillar skräp. :D

Det finns skräp i tillräckligt mycket mat i alla fall, vi behöver inte det där lilla extra om det går att undvika.



Ja, absolut att man skulle skämma bort sig själv, och sin familj. Fast skulle aldrig bli en snobbis för det. :D



Vad är brödkakor för något?



Hoppas du med har en fin kväll & sov så sött.

Kramisar!

2009-08-31 @ 23:48:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: M i c k a

attans det låter inte kul de. jag vill med ha ett wii :D bara för att få spela re spelen till det ;D hehe



jag har:

Playstation 3

Playstation 1

Nintendo 8bitar

Super Nintendo

Nintendo 64



hade ps2 men det började sega ner sig och så, så vi sålde det snabbt och enkelt till mina syskon (:

du då?

2009-09-01 @ 00:43:32
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Erika - Tvåbarns Mamma

Hej!



Tack ska du ha. Känns toppen att gå ner i vikt på ett bra sätt nu. Utan att behöva super duper träna hårt. :)



Jo, man måste ju få pengar, de är ju det som är viktigt. Överlever inte annars :( Tyvärr! Eller på ngt vis gör man det också men.



Det är sådär med oss, Lukas är förkyld o jag har mensvärk. De andra två är friska och krya. Thindra ska skolas in på dagis idag. Första dagen.



kramar

2009-09-01 @ 07:29:34
URL: http://famenroth.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0