Tele 2 sucks!

Ja, fick min telefon på fredagen.
Yayy tänkte jag, redan här nästa dag?!
Hämtade ut den precis innan vi åkte till Göteborg.
Slet upp lådan och hittade en svart och tråkig kartong...
Tänkte genast att detta inte kan vara rätt telefon!
Mycket rätt, när jag tittade på specsen som låg i botten på kartongen så stämde varken brukaren, abonnemang eller telefonen! Jag hade fått någon annans tele?! Och vem fasen fick min då? Någon som kanske börjar använda den eller ringa på mitt abonnemang?! Jag ringer rosenrasande till kundtjänst som säger: "Oj! det kan inte vi hjälpa dig med..."
Nehej?! Det går bra att sälja telefoner 24:7, men hjälp? Nej det kan man inte ge. För nätbutikens kundtjänst hade knappt några öppetider =S
På måndag ska de få veta att de lever *Grrr*

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0