Shoppat, igen!

H kom hem redan igår kväll =)
Så idag (eftersom jag började sent) tog vi en tur till en Mc återförsäljare och tittade på massa fina motorcyklar ^^
Sedan var vi litet småsultna och åt den najsiga pasta/pizza/tacosbuffen på köpcentrat ;-D
Efteråt frågade jag H om vi bara kunde kika runt litet i affärerna innan vi åkte. Det skulle jag aldrig gjort! För jag hittar ett par Roots i äkta sheepskin, liknar preecis UGGS =D Jag har länge gått och tittat litet lättjefullt på den typen av skor, i äkta material that is! Nu är de mina =D I min favvisfärg Chesnut med. 1300 kostade de, men det fick det vara värt ^^
Har de mysiga darlingsen på mig nu, lööv it!
Heluu autumn/winter!

Nu ska vi söva!
*Nattis


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0