Mätt i magen!

Mmm, "som vanligt" improviserade jag ihop en snabb rätt som var kanongod =)
Tog bara vegetarisk kyckling och stekte med salt och litet vitpeppar. Sedan tog jag på litet matlagningsgrädde och eko.soja. Till detta kamutvete med ångkokade broccolibuketter!
Mumma!
Nu sitter jag och väntar ut en spelguide jag letat efter ett tag, hoppas jag får den för detta vrakpris! Den är SVINdyr i USA och nu hittade jag ett ex SVINbilligt här i Sverige =D
Myay!
Även varit duktig och varit ute med allt skräp utom komposten och några glasflaskor. Och sedan ska jag dammsuga (igen!) Är torr i hyn, så jag dammsugar gärna ofta!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0