Hey!

Är trött och glad!
Har fyllt år och nu är det över, igen ;D

Men det var en sjukt rolig dag, fastän jag mest spenderade tiden på jobbet. Men med världens goaste kollegor så var det bara såå sjukt kul!

Fick (hittills):
H - Nintendo Wii plus 2 spel + Indisk mat ute
Mami - Donkey Konga med trummor
Papi - Juicy Couture berlock
Svärföräldrar - Bästa stekpannan ever och fin kasse + rååsa orkidé
Uppdaterat:
Yngsta storebror: Flådig asian food + myskväll
Äldsta storebror: Iitala skål i ljusblått + bok om alla stora händelser 1984 + lila orkidé =D

Idag har vi varit i Göteborg och surrat. Jag har köpt på mig Jondal spegel och Luns skrivtavla plus 2 Minnen Råtta och halogen spotlights. Nästa månad vill jag ha min bänk och litet annat bröte ;-D
Sugen på min tattoo snart, får åka til studion och checka om de vill leka med mitt motiv och när de har tid för detta. Och se till att inte banga =P

Nu ska vi sôva!

Imon ska brossan bjuda på finmat, å jag ska sova läänge.


*Pyss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0