Förkylda tider!

Japp, legat i typ koma igår. Var såå himla öm i hela kroppen, ingen matlust, rinnande näsa som gjorde ont, ont i huvudet, och feberfrossa som kom och gick. Idag känner jag mig dock mycket bättre =)
Men still jobbig näsa, slemmig hals och lock för öronen. Men progress, har ju t.om litet matlust idag! Det tunga är att jag ska upp och jobba imon tidigt =S Skulle inte varit fel att vara sjukskriven en dag till, så man inte bblir sjuk igen...
Men jag ska klara detta ^^, Får tänka på nästa månadslön!
Ska ju köpa det näst sista på Ikea då. Lampor till hall, bänk till badrum och så ska jag ha mätt mina plancher så jag kan köpa på mig mina första svarta Ribba ramar plus ev. något annat random man alltid hittar som man mååste ha.
Näe, nu ska jag stöka med annat!

*Pyss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0