Demensutbildning

Kom precis hem från denna. Var mycket roligare än de tidigare 2 jag var på =)
Men detta var den sista av dem och nu skulle det utvärderas och präntas på papper. Pappers Sverige, allt ska vara ett par sidor papper till... Men det känns konstigt nu när man vet. Varför skicka mig på dessa grejer för en massa pengar, när jag ändå inte ska vara kvar så länge till? Inte för det, jag tackar för tillfället att få mer och bredare kunskap om demensen och hur man ska hantera situationer/människor...
Jaja, vad vet jag!
Nu är jag iaf hemma igen och känner mig någorlunda pigg. Speedad på en chokladkaka som jag mölade i mig under utbildningen =P Ska försöka diska och ta det sista i köket idag. Se om det finns en tvättid till, hann bara köra arbetskläderna sist ;-)
Jag är snackasugen, men alla antingen jobbar, vilar eller är upptagna ;-)
Så jag beger mig till sysslorna då antar jag!

*Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0