Dåligt uppdaterat

Jag har uppdaterat dåligt idag, men det har varit en seg och trött dag och det är inte förrän nu jag vaknade till såpass att det var intressant att blogga =P
Ingen mobil kom idag, så jag vill hämta ut den imorgon innan jobbet. Men det får jag se, kan ju hända att den kommer på torsdagen med... Vilket jag inte hoppas! Pratade nyss med H min lilla sockerpaj =) Medan jag åt min supergoda pasta med lyxig räkröra. På 5 minuter har man en supergod rätt som är nyttig, speciellt om man byter ut pastan ;-)
Sitter nu och kikar på nätet efter söta saker, och jag får erkänna att jag köpt en sak från USA trots att de svider rejält i plånboken efter alla andra fynd jag bara måste haft =P Det blev en ny Barbie tisha, hur läcker som helst! Ska fota den när den kommer hem. Men det tar ett tag tyvärr. Men nu är den beställd. Kände mig nästan tvingad då det var mindre än 5 kvar och de inte får in den igen ;-)
Sedan är det nog iaf 16 tishor till jag vill ha till ett värde av... Dryga 3500. Svårt att säga i förväg vad den där jäkla tullen tar :S
Näe, ska upp till päronen och ringa litet! Hörs senare =)

*Köss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0