Arbetshelgen över!

Aweeii! Ännu en helg har passerat på jobbet. Och det närmar sig min födelsedag med stormsteg!
Det tunga jag grubblat över är inget att göra åt, det finns lösningar om man vill, vågar och kan! Kan inte gräva ner mig i det, kanske inte ens blir så? Nu är det en tuff period med litet xtra på tapeten. Så jag är inte ledig förrän på fredag i nästa vecka. Imorgon vanlig dag, tisdag blir det extra cash då jag ska på demensutbildning, onsdag dag och sedan jobbar jag kvällen när jag fyller år ^^ Ska försöka orka med att städa och diska litet idag, är helt slut efter 2 timmars sömn inatt och så 9 timmar intensivt på jobbet på detta ;-D
Ska äta en bit nu och se på tv, ut och mysa en sväng i det UNDERBARA vädret vi fått idag!

*Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0