Aj lav kläder <3

Åh jag är på riktigt knåparhumör idag.
Har suttit och funderat på vad jag letar efter i höst/vinter. Inte så mycket som jag brukar kunna lista, då jag seriöst köpt på mig det mesta jag vill ha ;-D

3-4 par Fornarina jeans
1-3 par Miss Sixty jeans

1 par Cheap Monday jeans (ljusare)¨
1 par Diesel jeans
15-16 par coola tishor från USA

1 Stickad scarf i brunt eller benvitt
1 par Lacoste skor
Henri Lloyd jacka
Snygg mössa (Peak, Adidas, Svea)

Louis Vuitton (resväska)
Ralph Laurent skjorta (Oversize)
Stickad tröja

Nya undies

1-2 par strumpbyxor
1 par Adidas mysbrallor
Haglöfs fleece zip


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; DU är söt! ^^ Vars en dator is the shit! :P

2008-09-14 @ 09:40:11
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0