Sun-day

Sista lediga dagen på ett tag, nsäta vecka blir det jobba för hela slanten, men då får jag ju en fin lön den 27e ;-D
Idag tog vi en tur ut till vårat lokala köpcentra. H letade efter en Peak tröja vi såg i Göteborg, men som inte fanns i hans storlek. Men det fanns alla tröjor utom den. Så jag ska maila Peak Store och höra om vi inte kan beställa därifrån.
Så åt vi en lyxig lunch i form av Fläslkfilé Black n White med potatisgratäng *mumma
Men jag hittade inget snajsigt faktiskt, så jag handlade bara litet mat.
Nu har jag kollat mailen och allt annat dagligt, så nu ska vi åka och byta till våra nya Diodblinkers på S40'n =D

Ciao Bellas!


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0