Improvement!

Idag kände jag mig mycket bättre i armen när jag vaknade. Visst litet ont hade jag fortfarande, men inte alls den smärtan som jag hade igår! Efter litet siduro och en ipren så kände jag att jag nog skulle klara kvällspasset på jobbet galant. Vilket jag också gjorde. Var litet tomt utan min ordinare kvällstjänstgörare, men det gick så fint ändå.
Nu sitter jag och är inte ett dugg trött! Så det är tur att jag börjar sent imorgon igen, så jag får sova mina timmar iaf ;-D
Ska roa mig med litet småplock, så kanske jag blir trött sedan =P

Sitter just nu och drömmer om en ny soffa! Har jag tur så blir det just det denna månaden =D
Håll era thumbs & toes ;-)
Näe, inget annat kul har jag att tillföra er!

*Puss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0