Hello heey!

Det var en trött helg, med mestandels jobb.
Men H kom oväntat hem vilket gjorde det lättare =)
Vi har ätit ute på våra mysställen, gått och sett Rallybrudar på bio, softat och kikat på hojar och bilar.
Vi var t.ex på Volvo idag för att kika litet på vad vi ska byta till i nästa år. Vi kikade b.la på världens najsigaste C70 plåtis (T5) i svartmetallic. Mmmm!
Sedan traskade vi vidare och såg en superfin XC90 med V8 =)
Bägge går nyfiket fram och stoppar in huvudet...
Bilens larm sätter igång och bilen tjuter som FAN! Vi står generat kvar och väntar på att någon ska komma och stänga av larmet. Säljaren kommer leende och stänger av det. Säger att det absolut inte var någon fara. Men ändå, känns lagom rockigt ;-D
Sedan när vi gick in i  begagnathallen vågade vi knappt gå nära bilarna =P
Vi hittade en bil jag ville ta med hem, en S60 T5 med spaceball, helskinn, xenon och regnsensorer =) Me like!

Vi var även och handlade på Maxi. Vem möter jag inte om mitt ex, hans lillebror, pappa och farbror =S Lillebrorsan pekade bara på mig och putte nästan exet så han ramlade, haha! Litet halvroligt var det faktiskt! Han såg lika tråkig ut som för 4 år sedan ;-)


Nu har H åkt till Norge igen och jag har suttit och spelat litet Guitar Hero. Tycker det är skitskoj, men apsvårt :P
Nu sitter jag och klurar på internet, ska snart gå och diska/stöka litet. Sova ganska tidigt iaf, upp och jobba imon igen. Kommer dock vara en tråkig vecka, en av mina favoritkollegor är ledig denna veckan. Hoppas bara det blir ersatt...

Näe, ska ta en liten kvällsmacka och mysa med en kopp varm oboy!

**Pyss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0