Gwah ^^

Vaknade av mig själv halv 10, brabra ;D
Ringde H och kom på att vi måste besiktiga Daisy innan veckan är slut...
1 tid fanns, men då hade jag 10 minuter på mig att ta mig dit. Sagt och gjort. Lääskigt att vara där själv, det är ju alltid H som sköter sådant =P Lägga fram varningstriangeln, spänna alla bälten, anmäla sig i datorn och vänta...
Välkommen in i port 2!

Summan: Byta positionsljusen bak och lampa fram = Godkänd =D
Hon var superfin i underredet, nästan ingen rost! 10 år är hon nästa år!

H var så glad att jag hjälpte han med detta, så han sade att han skulle bjuda mig på mat sedan när han kommer hem. Sötnosen <3 Efter besiktningen åkte jag och handlade mat.
Massa gott!
Bananer
Kärnfria vindruvor
Körsbärstomater
Ekologisk ruccola
Ekologisk rödlök
Ananas
Lime
Blomkål
Brämhultsjuice
Linfrön
Honungsyoghurt
Mumma!

Nu sitter jag här och väntar på att jag ska börja jobba! Segt, ville vart ledig idag!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0