Förkyld, igen!

Jupp...
Jag har lyckats dra på mig en ny förkylning. Vem som smittat mig, jadu förmodligen någon på jobbet: Många sjuka där just nu... Tråkigt! Men jag får på och jobba imorgon ändå, måste ha massa pengar till soffa och grejs ;-) Phew! Ingen rast ingen ro =P Idag ska jag softa, bara en sväng till banken och sedan hem och värma mig under goda filtar med massa nyttigt te ^^, Ska på med någon film med tror jag. Eller om man bara lyssnar på regnet som slår emot fönsterblecket =)
SItter nu och pratar med H som åkte på nattmorgonen till Norge. Han hör att allt är bra med lilla frugan, som jag ofta får heta =P
SKa ta en macka nu och sedan bär det in till staden!


Hörs sen!

**Pyss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0