=D

Det är inte ofta jag har tur, men idag hade jag det =)
Mamma är som sagt på jakt efter ett PS2 till sina amerikanska spel.
Så det hittade jag ju, med en massa spel till...
Vad jag såg på bilden som gjorde mig exalterad var att spelet Castlevania Symphony of the Night till PS...
Behöver jag säga att det är ganska sällsynt och dyrt...
Visste ju inget om skicket. Men det såg fint ut...


Jobbajobba...

Nu var det dags att åka och titta på grejerna, ca 15 minuter bort...
Jättegoa trevliga folk möttes jag upp av =)
Han hade bunkrat upp allting och allt låg färdigt. Jag tog upp mitt am. spel och bad han testa det. Funkade fiint såklart, men deras tv tog inte rätt antal Hz, så bilden flimrade litet. Men allt verkade okej, så jag gav dem pengarna och vi skrev kvitto. Pappan i familjen hjälpte mig att bära ut och jag vinkade av dem och åkte hem.

Väl hemma började jag granskningen...
Castlevania var i fint skick med tanke på åldern =D Men manualen saknades =(
Så jag fick ett par av spelen för mamma, så jag valde ut de jag ville ha och mamma tog resten.
Konsolen var hon skitnöjd med och då är jag nöjd!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0