'Aaii!

^^
Varit otroligt sköna dagar sedan i tisdags då jag gick av jobbet klockan 14.oo!
- Klippt håret (vart litet väl kort... Saknar mitt låånga hår =/)
- Färgat håret brunt igen
- Fått hem Solomons Club SCN (GB) för 22 spänn (ofraktat)
- Varit hos världens sötaste Miia
- Fått hem H i hela 5 dagar <3
- Ätit Sirlionstek 250g på Italia
- Köpt Metallicas nya skiva
- Älskar min nya cherry coke tisha
- Fått hem min Dermalogica creme

Idag blir det nog lungt... Vi har suttit och kikat på bilar typ hela morgonen. Sitter och lyssnar på härlig dance/techno medan H duschar. Visst är vi otrooligt sugna på en S60 R AWD mmmm...
Sparaspara ^^ Daisy funkar ju bra än så =)

Aah! Nu kom låten Die this way på skivan... Så fruktansvärt JÄKLA bra låt!

Den ska jag ha på min begravning fan!

"A lonely whisper in your ear, saying the things you want to hear...
With the breath you hear him say: On this night you will die this way..."


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0