Shopalot!

Gudars jag tror att jag är beroende av shopping!
Jag älskar känslan av nya grejer. Helst mode/kläder/makeup eller tv-spel. Finns ju inget bättre att göra om man är nere! En ny vad det nu än kan vara piggar alltid upp! Mmm, skulle kunna shoppa upp allt och leva på makaroner sedan...
Men när man har en andra hälft som kanske inte är så nöjd över dessa (o)vanor så har man visstnog ändrat sig litet...
Därför kan man vissa dagar tänka tillbaka på sitt oansvarslösa singelliv med massa ultimat shopping!
Naah, ingen idé att fundera på't!

Har slarvat med gymmandet denna veckan (Gwah!) men de första dagarna av lingonveckan är jag fan död! Nu är det dock OK och imon ska jag traska till gymmet innan jag gör min extratur på jobbet imon. Gött!
Huha! Vad konstigt att H inte kommer hem i helgen! Vad ska man nu hitta på ;-D
Mhm, nu gör jag en rush innan bedtime!

**Hare ^^,

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0