Saturday 20/12

Ååh!
Vad har man dessa killar till!?
Pft!

Aiia, idag har jag iaf städat lägenheten såhär innan jul ^^,
Ska bara dammsuga och bädda rent i sängen, så är den biten av lägenheten klar!
Tvättade mina täcken och kuddar idag och tänkte att om det är någon av kuddarna som ger sig, så är det de gamla. Så fasiken heller!! När jag kommer ner så ser jag bara massa bös som ligger i tvättmaskinen =S Då var det fasen den nyaste kudden som är knappt ett år gammal och bara är tvättad 2 ggr innan =( En Höie kudde dessutom, som inte var direkt gratis...
Blä!
Nu har jag därför bestämt mig för att det blir 2 nya kuddar för mig, 2 stk fossflakes!
Ska det kosta får det kosta då, så håller iaf dessa förhoppningsvis bättre!
Nu ska jag hänga upp de rena kläderna och så småningom lägga fram en ben & jerry half baked på tining till kvällen <3
Ha nu en fortsatt fin dag!

**Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0