Nej tack!

Igår (fredag) var en riktig pissdag =S

 - Mina fotopärlor kom INTE =S
 - Diesel jeansen jag skulle köpa sålde precis slut innan jag hann köpa dem...
 - H hann inte ringa förrän till kvällen Pga. reparationer = jag var inte på någe bra humör. Inte hans fel men...
 - Harvest Moon DS Cute fortsätter att vara försenat in i lager = vem vet när/om man får det =S
 - Miiia skulle ringa men gjorde det aldrig =(
 - Kanske inte får tag i Harvest Moon till snes, fick inget svar av Chris =(
 - Eksemet har blivit värre igen och jag har inget kortison hemma ='(

Men något litet plus fanns väl, så som att:
 - Jag fick hem Humanizer av Thermostatic <3
 - Jag fick 200 av pappa att köpa ngt roligt för att jag var så nere idag
 - Jag har fått kontakt med en spansktalande asgo tjej som ska skicka mig de ovanliga Candy låtarna <3
(Fast det var ju egentligen efter klockan 00.oo som jag läste hennes mail, så det hamnar väl under lördagens glädjeämnen ;-D)
 - Jag har kommit på googles smidiga översättningsfunktion som öppnade en ny Candy värld för mig att utforska mer om på lördag innan jobbet!


Nu är klockan alldeles för mycket, IGEN!
*Natta


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0